Frostlöv

Denna lilla kvist av ett hagtonsskott som hade sina blad kvar, hittade jag i går den 29 dec. där den stod och fullkomligt lyste i vintersolen. Detta är min tvåhundrade bild på bloggen sedan jag startade den 17  februari i år, och det har varit väldigt stimulerande och utmanande att hela tiden kunna lägga in nya spännande bilder. Tack alla ni som besöker min blogg, och era kommentarer är alltid mycket välkomna. Med detta vill jag önska er alla ett riktigt  GOTT NYTT ÅR  och hoppas att ni kommer tillbaka och tittar på mina bilder även under 2010.

Frostlöv

7 reaktioner på ”Frostlöv

  1. Ett riktigt Gott Nytt År även från mig! Hoppas det nya året kommer utveckla den skapande delen än mer och ser fram emot att få träffa dig igen. (Om du blir trevligare… Eller var det Magnus som var den otrevlige?) :))

Kommentera

