Lyssnar till vågornas brus

Ännu en bild från mitt rikliga arkiv från resan till Azorerna. Den här gråtruten verkade inte bry sig om de mäktiga vågorna som rullade in och bröts mot den klippiga stranden, utan låg lungt kvar och lyssnade till vågbruset. Tänk om man enkelt kunde ta till vara den enorma energimängd som dessa vågor innehåller.

Vågbrus

3 reaktioner på ”Lyssnar till vågornas brus

  1. Härliga bilder från Azorerna som du lagt ut! Det verkar vara ett härligt resmål och jag blir nästan lite sugen att åka själv. Du får berätta mer när vi ses!

  2. Jag är mycket förtjust i den vackta naturen på Azorerna. För några år sedan tillbringade jag en hel månad där ute. Delar gärna med mig av mina erfarenheter.

Kommentera

