Nästan nyfödd

I går när jag körde genom Lödde sandskog så stod det här, högst någon dag gamla rådjurskidet mitt på vägen. Mamman ropade i skogsbrynet strax intill och mor och barn förenades och försvann in bland träden. Men jag hann i alla fall få några bilder även om inställningarna blev långt ifrån optimala i brådskan.

153A7928

5 reaktioner på ”Nästan nyfödd

  1. Ett försök till att kommentera… Kan du inte ta bort funktionen att man måste bevisa i en lång uppsats vem man är ??
    Fin vårbild! Tänk att dom kan så mycket redan från början!

    • Bra att du påpekade detta. Har nu tagit bort den funktionen som jag inte visste om att jag hade inställd och som jag retat mig på hos andras bloggar.
      /James

  2. Hej
    Vad fin fotoblogg du har 🙂 vilken tur för dig att få stötta på en sådan sötnos i skogen:) har inte lyckats med kid ännu 😦 / Sami

Kommentera

